با ما در تماس باشید
اطلاعات تماس ما
با ما در تماس باشید
اطلاعات تماس ما
شماره تلفن
09198600850
ایمیل
info[at]SoftRever[dot]ir
آدرس
تهران، زرگنده، خیابان وحیددستگردی، کوچه صبر، پلاک 1، طبقه اول، واحد 4
ما را دنبال کنید
"دوست داریم" برای بهره از ایده هایت روزی میزبانت باشیم.
با ما در تماس باشید
ما برای مشاوره پشتیبانی حل دغدغه ایجاد آرامش در کنار شما هستیم
می تونم الان تماس بگیرم؟
چرا و برای چه مواردی با شما تماس بگیرم؟
هر لحظه و هر زمانی که احساس نیاز برای مشاوره در صنعت فناوری اطلاعات داشتید با ما تماس بگیرید ما را مشاور امن خود در صنعت فاوا بدانید این را تجربه و نظرات مشتریان وفادار ما می گوید. خطی که در اختیار شما قرار گرفته است یک خط تلفنی خدماتی نیست که با تماس گرفتن با آن هزینه برای شما منظور گردد. ما بنا این داریم که در رسیدن سازمان یا نهاد شما به هدف در کنار شما باشیم. در مواردی که کار عجله ای یا Force Majeure (فورس ماژور) دارید به ساعات کاری زیر اصلا دقت نکنید و بی درنگ تماس بگیرید. این وظیفه ماست، که در خدمت شما باشیم. در پاره ای از موارد هم البته به ما حق بدید که در دسترس نباشیم یا خط تلفن مدت زیادی مشغول باشد.
شنبه
9:00 لغایت 14:00
یکشنبه
9:00 لغایت 14:00
دوشنبه
9:00 لغایت 14:00
سهشنبه
9:00 لغایت 14:00
چهارشنبه
9:00 لغایت 14:00
پنجشنبه
میریم کوهپیمایی
جمعه
تعطیلیم 😉
پ چرا جواب نمیدین؟
شما که برداشتی جواب منو بده!
خواهش می کنم ابتدا قسمت سوالات متداول سایت رو مطالعه کنید. سوالاتی از قبیل آدرستون کجاست؟ شماره سفارشم چند هست؟ چطور می تونم سفارش ثبت کنم و ... . از نظر ما بسیار سوالات محترم و قابل احترامی بوده که در سایت برای اونها یک قسمت ویژه باز کردیم به نام FAQ یا سوالات پر تکرار و متداول لذا اینکه در تماس شما رو سریع به قسمت سوالات متداول ارجاع می دهیم منظور ما بی اهمیتی سوال شما نیست! هدف ما این هست که زمان بیشتر برای آنکال بودن موارد فورس ماژور در اختیار درخواست کنندگان این خدمت قرار بدهیم.
بیش از
0
تماس موفق در ماه
وضعیت رضایتمندی شما از تماس
تراز سال گذشته رضایتمندی تماس
در سال گذشته به بیش از 9 درصد رضایتمندی در پشتیبانی و پاسخگویی به شما همراهان همیشه وفا دار مجموعه دست پیدا کردیم و این را بزرگترین دستاورد سال گذشته خود می دانیم و به آن افتخار می کنیم.
مهمترین پارامترها
آرزوی ما 100 درصد شدن میزان رضایتمندی شما از پشتیبانی است.
سطح خدمات رسانی (SL)
85%
کنترل کیفیت (QA)
87%
حل مشکل در اولین تماس (FCR)
98%
میانگین زمان رسیدگی (AHT)
93%
1 فروردین 1402
متولد (Spin-off) شدیم
بعد از نزدیک به نیم قرن تجربه مهندسی معکوس در هلدینگ بزرگ نرم افزاری کامبادن از این مجموعه به عنوان اولین SBU اسپین-آف شدیم.
1 فروردین 1402
1 فروردین 1403
استقلال کامل
بعد از یکسال بالاخره با کسب رضایتمندی بالای 9 درصد موفق شدیم مجوز استقلال کامل خود را بگیریم و بروی پای خود بایستیم و این به مدد حمایت مشتریان خوبی مثل شما بود
1 فروردین 1403




